Directeur/ eigenaar zijn van T2 betekent onder andere leiding geven aan een groep gepassioneerde vakspecialisten, waarbij ik vooral de omstandigheden van de werkzaamheden creëer en bewaak, en daar waar nodig ondersteun. Als creatief leider binnen T2 zorg ik voor een handtekening van ons bureau op architectonisch vlak, en ontwerp ik graag mee. Daarnaast bouw ik met T2 verder aan een toekomstbestendige organisatie waarbij we in de hele bouwkolom actief willen zijn.
Als manager bouwzaken ben ik veelal bezig met projectvoorbereiding. Dat wil zeggen dat ik de calculatie verzorg en dat ik verantwoordelijk ben voor de inkoop. Ik bereid de bouw voor, en coördineer projecten tijdens de uitvoer.
Als hoofd tekenkamer ben ik verantwoordelijk voor al het tekenwerk binnen T2. Dit varieert van voorlopig ontwerp tekeningen tot aan werktekeningen. Zo doorlopen we samen met de opdrachtgevers het gehele proces van begin tot eind.
Binnen T2 ben ik bezig met de visualisatie van woningen en andere projecten. Hierbij werk ik veel met programma’s als Revit en Lumion, en probeer ik het ontwerp zo goed mogelijk over te brengen naar de klanten. Daarnaast ben ik ook verantwoordelijk voor de sociale kanalen binnen T2, waar wij zoveel mogelijk van ons werk proberen te delen, en mensen proberen te inspireren.
Als Bouwkundig Tekenaar bij T2 maak ik tekeningen voor verschillende fases van het ontwerp en werk ik deze uit in het programma Revit. De opdrachtgever krijgt daardoor een goed beeld hoe een project er in werkelijkheid uit kan zien.
Inmiddels ben ik 14 jaar werkzaam bij T2 als projectleider. In deze functie ben ik verantwoordelijk voor de communicatie tussen de opdrachtgever en alle onderaannemers. De kosten bewaking alsmede de kwaliteit en de planning maken ook onderdeel uit van het mooie werk als projectleider.
Als projectleider ben ik vooral te vinden op de bouw. Ik zorg ervoor dat het vooraf gestelde doel wordt behaald in samenspraak met de opdrachtgevers, maar ook in communicatie met de onderaannemers.
Als werkvoorbereider ben ik veelal bezig met de voorbereiding van onze bouwprojecten. Van calculatie, inkoop, planning tot aan de bouwkundige uitvoering detaillering. Samen met de projectleiders probeer ik een mooi eindresultaat te realiseren voor onze opdrachtgever.
Al ruim 20 jaar ben ik verantwoordelijk voor de financiële administratie van T2. Ik hou de in- en uitgaande geldstromen in de gaten en waar nodig communiceer ik daarover met de opdrachtgevers, leveranciers en uiteraard intern. Daarnaast zorg ik ook voor tussentijdse verslagleggingen op projectniveau maar ook voor het hele bedrijf.
Geke Sluyter fungeert als Kopersbegeleider bij het project Vulcansoord, een eigen projectontwikkeling van T2 Groep. Zij staat klaar om kopers persoonlijk te ondersteunen bij het realiseren van hun appartement. Geke is het eerste aanspreekpunt en begeleidt hen deskundig door het gehele koopproces.